GRĀMATA: “Atjauno savu redzi”, Orlins Sorensens

atjaunosavuredzifb2Autors interesanti stāsta par savu ceļu uz mūža sapni – lidotāja karjeru, ko varējis īstenot, pateicoties dabiskas redzes atjaunošanas programmai. Sorensens piedāvā arī ļoti konkrētu vingrinājumu kompleksu, kuru izstrādājis, balstoties pats uz savu pieredzi.

“Redzes problēmas man sākās jau mazā vecumā. Skolotājas rakstītais teksts uz tāfeles kļuva miglains. Mani metieni basketbola grozā, lai gan biju trenējies tūkstošiem reižu, pēkšņi vairs nebija tik precīzi kā agrāk. Mans pirmais apmeklējums pie okulista apstiprināja to, ko jau apzinājos – man bija nepieciešamas brilles. Katru gadu savā ikgadējā vizītē pie okulista, man nācās dzirdēt nebūt ne patīkamus jaunumus – mana redze bija pasliktinājusies un man bija nepieciešama stiprāku briļļu recepte.

Pirmo reizi par redzes trenēšanu es uzzināju no kāda kapteiņa, ar kuru sarunājos kāda kruīza laikā. Viņš ieminējās, ka nesen esot izlasījis kādu rakstu par redzes vingrinājumiem, kas, kā pierādīts, uzlabojot redzes asumu. Es ļoti ieinteresējos par šo lietu un, pārbraucis mājās, sāku meklēt veidus, kā uzlabot savu redzi. Es izpētīju no A līdz Z visu par redzes trenēšanu. Lai kā man gribējās ticēt, ka tā darbojas, tomēr man bija nepieciešami pārliecinoši fakti. Ja tā tiešām darbojas, kāpēc tad neviens man agrāk to nebija ieteicis? Savos patiesības meklējumos es izlasīju daudzas grāmatas par šo tēmu, un tās visas vienoja simtiem stāstu par brīnumainu redzes atjaunošanos, kā arī pētījumi, kas liecināja, ka redzes trenēšana ir zinātniski pierādīta un profesionālajā acu aprūpē iekļauta prakse.

Vācot informāciju no desmitiem grāmatu, kas uzrakstītas pēdējo 80 gadu laikā, es izmēģināju dažādus redzes uzlabošanas vingrinājumus un programmas. Es koncentrējos uz vingrinājumiem, kas bija fiziski stimulējoši un ko atklāju kā iedarbīgus manu fokusēšanās spēju stiprināšanai. Es izstrādāju plānu un izveidoju palīgrīkus regulāriem redzes treniņiem. Es trenējos fanātiski, neizlaižot ne dienu. Valkāju brilles cik vien reti iespējams, lai atradinātu no tām savas acis no šiem redzes kruķiem, uz ko tās bija balstījušās gadiem ilgi. Daudzi no maniem draugiem un ģimenes locekļiem gan smīkņāja par manām ekscentriskajām nodarbēm, bet dziļi sirdī viņi visi atbalstīja manus drosmīgos centienus atgūt redzi. Viena mēneša laikā es biju uzlabojis savu dabisko redzi no 20/85, kā to tika novērtējis mans okulists, uz 20/25. Mans mērķis ir līdzdalīt savu panākumu stāstu un ikdienas vingrojumu plānu, ko esam izstrādājuši, lai arī jūs varētu samazināt vai pat likvidēt savus redzes traucējumus un noņemt koriģējošās lēcas, tādējādi novēršot tālāku redzes bojāšanos. Tā radās „Atjauno Redzi” treniņu programma.”

1. Kāpēc nekur nedzirdam par redzes trenēšanu? 2. Acs funkcijas 3.Kas izraisa redzes traucējumus? 4.Noklusētā patiesība par koriģējošajām lēcām 5. Kas ir redzes vingrinājumi un kā tie darbojas? 6. Redzes trenēšanas alternatīvas 7. 7 panākumu atslēgas 8.Ceļvedis redzes trenēšanām 9.Redzes uzlabošanas vingrinājumi 10.Vingrinājumu plāns

Grāmatu var lejupielādēt te: https://host-a.net/f/89625-atjaunoredzizip ; http://yadi.sk/d/3RHNQd7EPQH9b

Šis ieraksts tika publicēts K10: Par redzi. Kāpēc labāk nenēsāt brilles?, T: Grāmatas. Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.